Taki sam – wstęp do kategoryzacji
Dobieranie przedmiotu na zasadzie podobieństwa – pomysły na zabawę Zaczynamy od przedmiotów. Dziecko dopasowuje taki sam przedmiot . Mogą
W tym dziale można znaleźć pozycje z serii “Kocham czytać” profesor Jagody Cieszyńskiej. Są to książki przeznaczone dla dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym oraz ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną. Dzięki kolorowym obrazkom, dzieci chętnie czytają z rodzicami i nim się spostrzegą same umieją już nazwać najpierw samogłoskę, sylabę a potem czytają całe wyrazy.
Dobieranie przedmiotu na zasadzie podobieństwa – pomysły na zabawę Zaczynamy od przedmiotów. Dziecko dopasowuje taki sam przedmiot . Mogą
Kilka dni temu byłam uczestnikiem szkolenia prowadzonego przez panią prof. Jagodę Cieszyńską „Terapia neurobiologiczna dla początkujących”.
„Każdy człowiek ma swoje wyjątkowe powołanie, czy misję, której celem jest wypełnienie konkretnego zadania. Nikt nas
Wyświetlanie 1–36 z 53 wyników
Książeczki “Kocham czytać” są zintegrowane z Symultaniczno- sekwencyjną nauką czytaniaⓇ autorstwa prof. Jagody Cieszyńskiej. Powstała ona na bazie wieloletniego doświadczenia oraz najnowszych badaniach neuropsychologicznych. Profesor Jagoda Cieszyńska przez 28 lat była psychologiem-logopedą w Zespole Diagnozy i Terapii. Na podstawie doświadczeń z pracy z dziećmi niesłyszącymi oraz z dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej (m. in. z Zespołem Aspergera, autystycznych, z obniżeniem sprawności intelektualnej) zostały opracowane książeczki z serii “Kocham czytać”. Jak ilustrują to najnowsze badania neurobiologiczne, najmniejszą, jednostką percepcyjną jest sylaba, dlatego w tej metodzie dziecko nie uczy się odczytywać spółgłosek w izolacji. W ten sposób dzieci mogą uniknąć błędów w zapisie ze słuchu. W przystępny sposób uczą się ortografii. Podążając zgodnie ze ścieżką rozwoju, dzieci najpierw poznają i uczą się odczytywać samogłoski, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, wyrazy globalne, a następnie pierwsze sylaby, z których już w krótkim czasie będą mogły odczytać pierwsze wyrazy. Następnym etapem jest samodzielne odczytywanie tekstów. Dzieci uczące się czytać metodą symultaniczno- sekwencyjną potrafią czytać ze zrozumieniem nawet dłuższe teksty. Książeczki “Kocham czytać” to nieodłączna pomoc w terapii Metodą Krakowską Ⓡ. Seria logopedyczna “Kocham czytać” jest przeznaczona dla wszystkich dzieci, zarówno tych, które mają trudności w czytaniu oraz dla tych, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z nauką czytania. Wszechstronność użycia i oddziaływania książeczek “Kocham czytać” autorstwa prof. Jagody Cieszyńskiej, czyni je niezwykłymi pomocami do stymulacji rozwoju poznawczego, emocjonalnego oraz społecznego. Wczesna nauka czytania jest bardzo ważnym elementem terapii dzieci z zaburzeniami.W przypadku dzieci z trudnościami w uczeniu się, niekiedy to samogłoska, sylaba lub wyraz, są pierwszymi wrażeniami jakie wypowiedzą w swoim życiu, i które sprawią, że zaczynają mówić.
Seria logopedyczna Kocham Czytać to książki podzielone są na dwa etapy. Część do nauki poszczególnych samogłosek i sylab, znajdą Państwo w zeszytach od 1 do 18. Natomiast, ciekawe czytanki zapisane prostym tekstem i dużymi literami łatwymi do przeczytania dla dzieci znajdują się w serii od 19 zeszytu. Seria logopedyczna “Kocham czytać” jest wydana, w taki sposób aby przykuć uwagę już najmłodszych dzieci, a tekst zapisany w formie dużych liter jest przedstawiony za pomocą czcionki bezszeryfowej- najłatwiejszej w percepcji dla dzieci w każdym wieku.
Realizacja: Big Project & Nedio
W czwartek i piątek 15, 16 sierpnia mamy wolne.
Zamówienia złożone w te dni wyślemy po weekendzie. (poniedziałek 19 sierpnia)
* W tym okresie można składać zamówienia. Informacja dotyczy czasu wysyłki.