Jaki prezent ucieszy moje dziecko?
Obecnie wiele osób bardzo świadomie podchodzi do kwestii obdarowywania dzieci prezentami. Wiedzą, że nie warto kupować wszystkiego co jest promowane
Cena:
49,00 zł
Na stanie
Podziel się ze znajomymi!
Kto prędzej? i Dwie wieże to planszowe gry logopedyczne wspomagające rozwój językowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W czasie zabawy dzieci uczą się poprawnej wymowy głosek, poszerzają słownik bierny i czynny oraz rozwijają percepcję słuchową. Dodatkowo ćwiczą: spostrzeganie, orientację przestrzenną, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację uwagi, myślenie logiczne i inne umiejętności niezbędne w nauce mówienia, czytania i pisania.
Poziomy gry do wyboru:
Gry można wykorzystać do zabaw w domu, w przedszkolu lub szkole oraz do ćwiczeń na zajęciach terapeutycznych indywidualnych i grupowych.
Kto prędzej? – sz, ż, cz, dż; s, z, c, dz (nagłos, śródgłos, wygłos)
Gra przeznaczona jest do ćwiczenia wymowy głosek sz, ż, cz, dż oraz s, z, c, dz w nagłosie, śródgłosie i wygłosie słów.
W grę może grać od 2 do 4 graczy. Każdy może wykorzystać od 1 do 4 pionków w jednym kolorze. W rogach planszy są pola startowe (z głoskami sz, ż, cz, dż), a w środku są domki (z głoskami s, z, c, dz), w których należy ustawić pionki po skończonej grze.
Rozgrywkę zaczyna osoba, która pierwsza wyrzuci kostką 6 oczek. Aby ćwiczyć i utrwalać głoski sz, ż cz, dż, gracze przesuwają pionki tylko po polach kwadratowych, a omijają okrągłe. Po zakończeniu pierwszego okrążenia gracze, aby ćwiczyć i utrwalać głoski s, z, c, dz, poruszają się wyłącznie po polach okrągłych, omijając kwadratowe. Ostatni etap gry to ćwiczenie i utrwalanie głosek opozycyjnych sz-s, ż-z, cz-c, dż-dz, kiedy gracze ustawiają pionki między polami kwadratowymi i okrągłymi i wymawiają nazwy obu obrazków danej pary. W każdym wariancie gry wygrywa osoba, która obejdzie planszę dookoła i pierwsza doprowadzi wszystkie swoje pionki do domku.
Dwie wieże – k-g, t-d
Gra przeznaczona jest do ćwiczenia wymowy i różnicowania par głosek k-g i t-d.
W grze może brać udział od 2 do 4 graczy. Do gry potrzebne są pionki i pionowe paski papieru do zakrywania obrazków.
Rozgrywkę zaczyna osoba, która pierwsza wyrzuci kostką 6 oczek.
Wariant pierwszy: Grać może 1 lub 2 graczy. Każdy gracz wspina się swoim pionkiem do góry swojej wieży, nazywa kolejne obrazki i stara się je zapamiętać. Obrazki dobrane są w grupy tematyczne, ułatwiające zapamiętywanie poprzez kojarzenie, np. kran, miska, ręcznik. Potem gracz zakrywa wieżę paskiem papieru i powtarza z pamięci nazwy obrazków, począwszy od dołu, w takiej samej kolejności. Przesuwając pasek papieru do góry, gracz sprawdza, czy dobrze zapamiętał swoje obrazki. Pionek gracza zatrzymuje się na piętrze ostatniego dobrze zapamiętanego wyrazu. Rozgrywkę wygrywa osoba, która pierwsza zdobędzie pozycję króla na szczycie swojej wieży. Po zakończeniu gry można rozpocząć wyścigi na kolejnych wieżach.
Wariant drugi: Grać może od 1 do 4 graczy. W tej wersji można wykorzystać wszystkie cztery wieże. Każdy gracz wybiera swoją wieżę, przypatruje się obrazkom w okienkach i wyszukuje skojarzenia, tzn. te obrazki, które do siebie pasują, np. kran-miska-ręcznik. Na każdej wieży można znaleźć trzy takie grupy. Wygrywa ten, kto odnajdzie wszystkie skojarzenia i poprawnie uzasadni swój wybór.
Obrazki wykorzystane w grze: morze, szachy, szalik, żonkile, żółw, orzeł, klucz, dżdżownica, kalosze, mysz, czołg, suknia, szynka, uszy, dżokej, dżem, róża, wąsy, cyrk, wieszak, taczka, dżokejka, rydze, żołnierz, dżentelmen, dżungla, kapelusz, warkocz, siedzenie, lis, czekolada, szafa, żyletka, cukier, zagroda, dzban, młotek, motyl, widelec, lodówka, papuga, pingwin, żubr, żyto, czajnik, samolot, sałata, czapla, beczka, pasek, parasol, dzwonek, pieniądze, dzwon, dzban, cebula, tablica, owoce, chłopiec, zabawki, kapusta, ręcznik, miska, kalafior, marchewka, ogórek, kran, krowa, gruszka, winogrona, globus, gumka, długopis, kaczka, kogut, tygrys, gęś, dach
Zawartość pudełka:
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 246,24 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 9870,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 6580,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 3407,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 44,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 99,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 72,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 23,50 zł
Obecnie wiele osób bardzo świadomie podchodzi do kwestii obdarowywania dzieci prezentami. Wiedzą, że nie warto kupować wszystkiego co jest promowane
Autyzm jest neurozaburzeniem, oznacza to, że rozwój układu nerwowego przebiega w odmienny sposób niż zazwyczaj u innych dzieci w podobnym
Prowadzenie ćwiczeń w domu bywa wyzwaniem dla niejednego rodzica. Znalezienie czasu na nie pośród wielu obowiązków domowych i rodzinnych niekiedy
Dysleksja obejmuje specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, które mają charakter wielopłaszczyznowy. Często trudności w nauce dotyczą także umiejętności rachowania,
Realizacja: Big Project & Nedio
W czwartek i piątek 15, 16 sierpnia mamy wolne.
Zamówienia złożone w te dni wyślemy po weekendzie. (poniedziałek 19 sierpnia)
* W tym okresie można składać zamówienia. Informacja dotyczy czasu wysyłki.