Ćwiczenia Artykulacyjne. Głoski D, T – Zeszyt 10. Format A4
to dziewiąty zeszyt do ćwiczeń logopedycznych z serii „Sylaby, słowa, wyrazy”. Poświęcony jest on utrwalaniu wymowy głosek d i t.
Ćwiczenia zawarte w dziewiątym zeszycie przeznaczone są dla dzieci od 5. roku życia. Ich celem jest przede wszystkim utrwalanie prawidłowej wymowy, ale również sprzyjają stymulacji rozwoju wielu ważnych funkcji percepcyjno-motorycznych. Zawarty w zeszycie materiał ułożony jest w taki sposób, aby mogły z niego korzystać zarówno te dzieci, które opanowały już umiejętność czytania, jak i te, które są w okresie przygotowawczym do pojmowania dźwiękowej struktury języka.
Proponowany zestaw może być wykorzystany zarówno przez logopedów, nauczycieli w przedszkolach i szkołach, jak również przez rodziców utrwalających prawidłową wymowę głosek z dzieckiem w domu (po konsultacji z logopedą lub nauczycielem).
Format: A4
Liczba stron 60
Rok wydania 2012Wydanie z kolorową wkładką do wycięcia.
Wydawnictwo Edukacyjne aktywnie funkcjonuje na polskim rynku już od blisko trzech dekad. Wybitną jakość oferowanych przez WE publikacji umoliwia między innymi bezpośrednia współpraca z ważnymi placówkami naukowymi z całego kraju, np.: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Akademia Ignatium, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej, a także Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wydawnictwo zapewnia pomoce logopedyczne przydatne w pomocy dzieciom i dorosłym dotkniętym rozmaitymi zaburzeniami i schorzeniami (np. Afazja, autyzm czy choroba Alzheimera). Wiele z oferowanych przez w/w markę zestawów skutecznie stosuje się w pracy z Metodą Krakowską®. Do najpopularniejszych kolekcji artykułów dostarczanych przez wydawnictwo należą między innymi: Kocham Czytać, Kocham mówić, Ćwiczenia artykulacyjne oraz Słucham i wymawiam.
Bogaty dorobek wydawniczy marki obfituje w popularne specjalistyczne publikacje z obszaru różnych dziedzin takich jak: szeroko pojęta logopedia, psychologia oraz pedagogika. Opracowania wydawnictwa WE były systematycznie nagradzane i wyróżniane w środowiskach naukowych.