Nazwa produktu:

Zjadam Beczkę Soli. Współpracuję, Nawiązuję Relacje …

Cena:

65,00 

Na stanie

HA426

1-3 dni

Karta dużej rodziny Juniora

Podziel się ze znajomymi!

Facebook
WhatsApp
Email

Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli zjadam beczkę soli
Gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem

Wszyscy znamy powiedzenie, które mówi, że żeby kogoś dobrze poznać, trzeba zjeść z nim beczkę soli. Uczestnicy gry spróbują zjeść przysłowiową beczkę soli, by zbudować bliższe relacje, zaprzyjaźnić się, odkryć wspólne obszary i zainteresowania. Treść kart zamieszczonych w grze jest okazją do nawiązania dialogu oraz szansą doskonalenia umiejętności interpersonalnych.

Gra pozytywnie wpływa na rozwój społeczny, emocjonalny, poznawczy uczestników. Podnosi ich kompetencje komunikacyjne i umożliwia kształtowanie pozytywnej samooceny, a także integruje uczestników zajęć. Idealnie sprawdzi się podczas treningu umiejętności społecznych (TUS).

Przeznaczona jest dla 2–8 graczy w wieku 14–18 lat.

W skład zestawu wchodzą:

  • instrukcja
  • 100 kart z pytaniami
  • 15 żetonów z zadaniami integrującymi grupę oraz uczącymi współpracy
  • 3 karty BECZKA SOLI oznaczające konieczność losowania żetonu
  • beczka soli, czyli woreczek, z którego uczestnicy losują żetony.

JOANNA STALKA-JARSKA – nauczycielka, terapeutka dzieci z autyzmem. Magister nauk o rodzinie, oligofrenopedagog, trener metody wideotreningu komunikacji (VIT – Video Interaction Training), absolwentka studiów podyplomowych na kierunkach: diagnoza i terapia integracji sensorycznej, a także rewalidacja i edukacja osób ze spektrum autyzmu, w tym zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi.

103 kolorowe karty (90 × 60 mm), 15 żetonów (śr. 50 mm), instrukcja, woreczek

Zjadam Beczkę Soli. Współpracuję, Nawiązuję Relacje … - 20902

Opinie o sklepie Juniora.pl

Zobacz więcej ciekawych produktów:

Zobacz też nasze aktualne promocje:

Czym jest dysleksja?

Dysleksja obejmuje specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, które mają charakter wielopłaszczyznowy. Często trudności w nauce dotyczą także umiejętności rachowania,

Zobacz artykuł »
Odwiedź nas na Facebooku!
WYŚLIJ KOSZYK