Jaki prezent ucieszy moje dziecko?
Obecnie wiele osób bardzo świadomie podchodzi do kwestii obdarowywania dzieci prezentami. Wiedzą, że nie warto kupować wszystkiego co jest promowane
Cena:
49,00 zł
Na stanie
Podziel się ze znajomymi!
Czterolistna koniczynka i Ślimak to planszowe gry logopedyczne wspomagające rozwój językowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W czasie zabawy dzieci uczą się poprawnej wymowy głosek, poszerzają słownik bierny i czynny oraz rozwijają percepcję słuchową. Dodatkowo ćwiczą: spostrzeganie, orientację przestrzenną, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację uwagi, myślenie logiczne i inne umiejętności niezbędne w nauce mówienia, czytania i pisania.
Poziomy gry do wyboru:
Gry można wykorzystać do zabaw w domu, w przedszkolu lub szkole oraz do ćwiczeń na zajęciach terapeutycznych indywidualnych i grupowych.
Czterolistna koniczynka – sz, ż, cz, dż (nagłos, śródgłos, wygłos)
Gra przeznaczona jest do ćwiczenia głosek sz, ż, cz, dż w nagłosie, śródgłosie i wygłosie słów.
W grę może grać od 2 do 4 graczy. Każdy gracz może wykorzystać od 1 do 4 pionków w jednym kolorze. Na zewnątrz planszy są pola startowe, a wewnątrz są 4 domki, w których należy ustawić pionki po skończonej grze.
Rozgrywkę zaczyna osoba, która pierwsza wyrzuci kostką 6 oczek. Gracze startują z oznaczonych pól (odpowiednio: wieża, jarzębina, warzywa, żaglówka) i przesuwają pionki do przodu o tyle pól, ile wskazuje kostka. Jeżeli pionek gracza zatrzyma się na obrazku, gdzie stoi pionek rywala, ten musi rozpocząć grę od początku. Aby wejść do swojego domku każdy gracz musi przejść pionkiem przez wszystkie płatki koniczynki. Wygrywa osoba, która pierwsza doprowadzi wszystkie swoje pionki do domku.
Ślimak – ś, ź, ć, dź (nagłos, śródgłos, wygłos)
Gra przeznaczona jest do ćwiczenia głosek ś, ź, ć, dź w nagłosie, śródgłosie i wygłosie słów.
W grę może grać od 2 do 4 graczy. Każdy gracz może wykorzystać od 1 do 4 pionków w jednym kolorze.
Rozgrywkę zaczyna osoba, która pierwsza wyrzuci kostką 6 oczek. Gracze startują od głowy albo od środka ślimaka i przesuwają się do przodu o tyle pól, ile wskazuje kostka. Jeżeli pionek gracza zatrzyma się na polu, gdzie stoi pionek rywala, ten musi rozpocząć grę od początku. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze swoimi pionkami odpowiednio do środka lub do głowy ślimaka.
Obrazki wykorzystane w grze: wiśnie, budzik, huśtawka, oś, bocian, śruba, ziemia, dzik, więzienie, dziurkacz, dzieci, cień, ślimak, pięć, osioł, zielony, dźwig, paproć, ciupaga, śledź, księżyc, siatka, osiem, gałęzie, dziób, miś, sikorka, kość, poziomka, ziemniak, dzięcioł, struś, dziupla, siedem, źrebak, źródło, świnia, siekiera, bazie, sitko, jedenaście, guzik, siodło, pociąg, sieć, nić, dziesięć, tasiemka, sierp, ziarna, siedzenie, budzik, dziadek, cielak, łoś, ćma, gęś, łodzie, łazienka.
Zawartość pudełka:
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 246,24 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 9870,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 6580,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 3407,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 44,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 99,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 72,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 23,50 zł
Obecnie wiele osób bardzo świadomie podchodzi do kwestii obdarowywania dzieci prezentami. Wiedzą, że nie warto kupować wszystkiego co jest promowane
Autyzm jest neurozaburzeniem, oznacza to, że rozwój układu nerwowego przebiega w odmienny sposób niż zazwyczaj u innych dzieci w podobnym
Prowadzenie ćwiczeń w domu bywa wyzwaniem dla niejednego rodzica. Znalezienie czasu na nie pośród wielu obowiązków domowych i rodzinnych niekiedy
Dysleksja obejmuje specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, które mają charakter wielopłaszczyznowy. Często trudności w nauce dotyczą także umiejętności rachowania,
Realizacja: Big Project & Nedio
W czwartek i piątek 15, 16 sierpnia mamy wolne.
Zamówienia złożone w te dni wyślemy po weekendzie. (poniedziałek 19 sierpnia)
* W tym okresie można składać zamówienia. Informacja dotyczy czasu wysyłki.