Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania® 20 Lat Później

Cena:

79,00 

Na stanie

AC096

1-3 dni

Podziel się ze znajomymi!

Facebook
WhatsApp
Email

Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania® 20 lat później

Książka podsumowuje 20 lat pracy prof. Jagody Cieszyńskiej-Rożek nad Symultaniczno-Sekwencyjną Nauką Czytania®. Publikacja jest jedynie przystankiem w ciągłym rozwoju metody i mamy nadzieję, że wkrótce pojawią się nowe opracowania poszerzające wiedzę o Metodzie Krakowskiej®.


Rynek wydawniczy pełen jest publikacji dla dzieci zawierających informację, że zastosowano „metodę sylabową”. Cieszy nas malejące zainteresowanie głoskowaniem, a wzrost popularności nauki czytania sylabami, ale to szczegóły decydują o efektywności. Nie wystarczy, że autor zaznaczy poszczególne sylaby różnymi kolorami. Metoda symultaniczno–sekwencyjna zawdzięcza swą skuteczność unikalnej strukturze, która naśladuje rozwój mowy i stanowi najkorzystniejszy dla percepcji dziecka plan nabywania umiejętności czytania. Każdy etap nauki umożliwia dokonanie kolejnego kroku, a proces ten przebiega zawsze według opracowanego w badaniach naukowych schematu. Jeśli doprawimy każdą chwilę nauki solidną szczyptą radości i zabawy, może zdarzyć się, iż młody człowiek nawet nie zauważy, że opanował umiejętność czytania. Kiedy nauka wiąże się z dobrymi emocjami, dziecko w wieku szkolnym samodzielnie sięga po książkę, która staje się wspaniałą rozrywką i motorem dalszego rozwoju.


Na 368 stronach znajdą Państwo ponad 300 zdjęć, oraz prawie godzinę ekskluzywnych materiałów multimedialnych dostępnych po zeskanowaniu umieszczonych w książce kodów QR.
Książka jest pozycją polecaną i ważną dla rodziców dzieci zdrowych jedno- i dwujęzycznych, dzieci z zaburzeniami rozwoju, oraz terapeutów, nauczycieli i studentów.

368 stron

Autor: Jagoda Cieszyńska

Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania® 20 Lat Później - 20902

Opinie o sklepie Juniora.pl

Zobacz więcej ciekawych produktów:

Zobacz też nasze aktualne promocje:

Czym jest dysleksja?

Dysleksja obejmuje specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, które mają charakter wielopłaszczyznowy. Często trudności w nauce dotyczą także umiejętności rachowania,

Zobacz artykuł »
Odwiedź nas na Facebooku!
WYŚLIJ KOSZYK