“Lustereczko POWIEDZ…”
Kilka dni temu byłam uczestnikiem szkolenia prowadzonego przez panią prof. Jagodę Cieszyńską „Terapia neurobiologiczna dla początkujących”.
Zabawa jest najlepszą formą nauki – dziecko miło spędza czas, a przy tym rozwija swoje umiejętności. Niestety dzieci z zaburzeniami rozwoju mają trudności z zabawą tematyczną. Często używają zabawki nieadekwatnie do ich przeznaczenia. W takiej sytuacji rodzic/terapeuta ma za zadanie nauczyć dziecko jak się bawić. Zaczynamy od naśladowania najprostszych czynności poprzez coraz bardziej rozbudowane sekwencje, aż do zabawy z regułami.
Kilka dni temu byłam uczestnikiem szkolenia prowadzonego przez panią prof. Jagodę Cieszyńską „Terapia neurobiologiczna dla początkujących”.
Powszechnie wiadomo, jak istotna jest edukacja przedszkolna w życiu dziecka. Przygotowuje je do pójścia do szkoły,
Zabawa to główna aktywność, poprzez którą dzieci się uczą. Wspólna zabawa pobudza neurony zwierciadlane, których stymulacja
Wyświetlanie 1–36 z 58 wyników
Realizacja: Big Project & Nedio