Nazwa produktu:

CO MA? JAKI MA KOLOR?

Cena:

28,00 

Na stanie

AA027

48 godz.

Uwaga, urlop 8-12 sierpnia 🌤️🏖️

Zamówienia złożone po 5 sierpnia godz. 12:00 będziemy mogli wysłać po 15 sierpnia

Podziel się ze znajomymi!

Facebook
WhatsApp
Email

Co ma? Jaki ma kolor?

Pomoc dydaktyczna dla dzieci z serii „Podstawowe Reguły Nabywania Języka”. Zestaw uczy dzieci kolorów, ćwiczy percepcję wzrokową, rozwija słownictwo oraz uczy czytać. Wprowadza dziecko w świat, w którym dane słowo lub obraz ma konkretne znaczenie w rzeczywistości.
Wczesna nauka czytania rozwija lewą półkulę mózgu oraz podwyższa samoocenę dziecka.

Zestaw ten składa się z dwóch oddzielnych zestawów ćwiczeniowych (Co ma? i Jaki ma kolor?)

Zestawy te służą do nauki dopasowywania elementów w postaci schematu do obrazka, odpowiedzi obrazkiem lub etykietką na pytania np.: Co ma słoń? Kto ma trąbę? (Jaki ma kolor?) i nauki zdań (układania ich) zawierających pewną informację. Osiągamy tu też czytanie pełnymi wyrazami (czytanie globalne) i pełnymi zdaniami.

Zestaw zawiera:

– 2 plansze (szablon)

– 30 elementów obrazkowych

– 28 etykietek opisowych – CO? JAK MA KOLOR? ŻÓŁTY, ZIELONY, POMARAŃCZOWY, BRĄZOWY, CZERWONY, FIOLETOWY, OGÓREK, MARCHEWKA, ZIEMNIAK, ŚLIWKA, TRUSKAWKA, BANAN, KTO? CO MA? KROPKI, SKRZYDŁA, PASKI, JEŻ, SŁOŃ, TRĄBĘ, KOLCE, LEW, ZEBRA, PTAK, GRZYWĘ, BIEDRONKA.

– opisy przykładowych ćwiczeń dla dwóch oddzielnych zestawów, np. dla ćwiczeń Co ma? jedna z 10 propozycji brzmi tak:
Wykładamy na stół obrazki zwierząt. Nazywamy wszystkie obrazki. Polecenie: „Gdzie zebra? Daj”. Dziecko podaje obrazek zebry. Pytamy: „Kto? Zebra”. Gdy dziecko nie podaje powtarzamy polecenie 3 razy po czym wskazujemy dobry obrazek.

Plakietki i etykietki zrobione są z grubej i trwałej tektury.

Cykl „Podstawowe reguły nabywania języka” to pomoce logopedyczne wykorzystywane do:
– programowania języka na różnych etapach rozwoju
– ćwiczeń utrwalających podstawowe zasady gramatyki języka polskiego
– nauki czytania,
– nauki prowadzenia dialogu.

Zadania zawarte w zestawach są użyteczne w:
– terapii logopedycznej i pedagogicznej,
– stymulacji ogólnorozwojowej,
– nauki języka polskiego lub obcego.

Zestawy „Podstawowe reguły nabywania języka” opracowywane są:
– dla dzieci z rozmaitymi zaburzeniami rozwojowymi, w tym dla dzieci z autyzmem, z zespołem Aspergera, afazją dziecięcą, itp,
– dla wszystkich dzieci zdrowych, których dorośli pragną wesprzeć w usprawnianiu systemu komunikacyjnego.

Oferowany produkt „Co ma? Jaki ma kolor?” pochodzi z oferty wydawnictwa Arson. Marka ta dostarcza ponad sto produktów ułatwiających pracę edukacyjną z dziećmi. W Juniora.pl pomagamy nauczycielom oraz rodzicom w zamówieniu kompleksowych materiałów edukacyjnych nieodzownych w terapii wg Metody Krakowskiej®, sporo pochodzi właśnie z oferty Arson.

Oferta firmy Arson zawiera między innymi: pomoce logopedyczne, ćwiczenia słuchowe, a także specjalistyczne publikacje. Chociaż w sklepie juniora.pl skupiamy się na zapewnieniu pomocy mających zastosowanie w terapii dzieci z problemami rozwojowymi, to mnóstwo tych kolekcji perfekcyjnie sprawdza się jako pomoce dydaktyczne dla wszystkich dzieci. Produkty marki Arson opublikowaliśmy w naszym sklepie online między innymi w następujących kategoriach: układanki lewopółkulowe, nauka czytania, matematyka dla dzieci, analiza i synteza wzrokowa oraz książki.

Mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości odnośnie produktu „Co ma? Jaki ma kolor?”? Serdecznie zachęcamy do lub przez profil na Facebooku.

Więcej ciekawych produktów:

Zobacz też nasze aktualne promocje:

Odwiedź nas na Facebooku!