Jak rozwijać myślenie przyczynowo-skutkowe u dzieci? Ćwiczenia i zabawy
Myślenie przyczynowo – skutkowe nazwano “klejem” poznawczym (M. Tomasello), bo nadaje spójność poznawczą i dzięki
Cena:
28,00 zł
Na stanie
AA027
3-7 dni
Z uwagi na dużą ilość zamówień czas może być nieco wydłużony, niż standardowe 1-3 dni.
Podziel się ze znajomymi!
Pomoc dydaktyczna dla dzieci z serii „Podstawowe Reguły Nabywania Języka”. Zestaw uczy dzieci kolorów, ćwiczy percepcję wzrokową, rozwija słownictwo oraz uczy czytać. Wprowadza dziecko w świat, w którym dane słowo lub obraz ma konkretne znaczenie w rzeczywistości.
Wczesna nauka czytania rozwija lewą półkulę mózgu oraz podwyższa samoocenę dziecka.
Zestaw ten składa się z dwóch oddzielnych zestawów ćwiczeniowych (Co ma? i Jaki ma kolor?)
Zestawy te służą do nauki dopasowywania elementów w postaci schematu do obrazka, odpowiedzi obrazkiem lub etykietką na pytania np.: Co ma słoń? Kto ma trąbę? (Jaki ma kolor?) i nauki zdań (układania ich) zawierających pewną informację. Osiągamy tu też czytanie pełnymi wyrazami (czytanie globalne) i pełnymi zdaniami.
Zestaw zawiera:
– 2 plansze (szablon)
– 30 elementów obrazkowych
– 28 etykietek opisowych – CO? JAK MA KOLOR? ŻÓŁTY, ZIELONY, POMARAŃCZOWY, BRĄZOWY, CZERWONY, FIOLETOWY, OGÓREK, MARCHEWKA, ZIEMNIAK, ŚLIWKA, TRUSKAWKA, BANAN, KTO? CO MA? KROPKI, SKRZYDŁA, PASKI, JEŻ, SŁOŃ, TRĄBĘ, KOLCE, LEW, ZEBRA, PTAK, GRZYWĘ, BIEDRONKA.
– opisy przykładowych ćwiczeń dla dwóch oddzielnych zestawów, np. dla ćwiczeń Co ma? jedna z 10 propozycji brzmi tak:
Wykładamy na stół obrazki zwierząt. Nazywamy wszystkie obrazki. Polecenie: „Gdzie zebra? Daj”. Dziecko podaje obrazek zebry. Pytamy: „Kto? Zebra”. Gdy dziecko nie podaje powtarzamy polecenie 3 razy po czym wskazujemy dobry obrazek.
Plakietki i etykietki zrobione są z grubej i trwałej tektury.
Cykl „Podstawowe reguły nabywania języka” to pomoce logopedyczne wykorzystywane do:
– programowania języka na różnych etapach rozwoju
– ćwiczeń utrwalających podstawowe zasady gramatyki języka polskiego
– nauki czytania,
– nauki prowadzenia dialogu.
Zadania zawarte w zestawach są użyteczne w:
– terapii logopedycznej i pedagogicznej,
– stymulacji ogólnorozwojowej,
– nauki języka polskiego lub obcego.
Zestawy „Podstawowe reguły nabywania języka” opracowywane są:
– dla dzieci z rozmaitymi zaburzeniami rozwojowymi, w tym dla dzieci z autyzmem, z zespołem Aspergera, afazją dziecięcą, itp,
– dla wszystkich dzieci zdrowych, których dorośli pragną wesprzeć w usprawnianiu systemu komunikacyjnego.
Oferowany produkt „Co ma? Jaki ma kolor?” pochodzi z oferty wydawnictwa Arson. Marka ta dostarcza ponad sto produktów ułatwiających pracę edukacyjną z dziećmi. W Juniora.pl pomagamy nauczycielom oraz rodzicom w zamówieniu kompleksowych materiałów edukacyjnych nieodzownych w terapii wg Metody Krakowskiej®, sporo pochodzi właśnie z oferty Arson.
Oferta firmy Arson zawiera między innymi: pomoce logopedyczne, ćwiczenia słuchowe, a także specjalistyczne publikacje. Chociaż w sklepie juniora.pl skupiamy się na zapewnieniu pomocy mających zastosowanie w terapii dzieci z problemami rozwojowymi, to mnóstwo tych kolekcji perfekcyjnie sprawdza się jako pomoce dydaktyczne dla wszystkich dzieci. Produkty marki Arson opublikowaliśmy w naszym sklepie online między innymi w następujących kategoriach: układanki lewopółkulowe, nauka czytania, matematyka dla dzieci, analiza i synteza wzrokowa oraz książki.
Mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości odnośnie produktu „Co ma? Jaki ma kolor?”? Serdecznie zachęcamy do lub przez profil na Facebooku.
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 17,50 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 6580,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 3407,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 44,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 99,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 72,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 28,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 45,00 zł
Myślenie przyczynowo – skutkowe nazwano “klejem” poznawczym (M. Tomasello), bo nadaje spójność poznawczą i dzięki
Jak pomóc dziecku ze spektrum autyzmu? Jakie ćwiczenia możesz z nim wykonywać samemu w domu?
Obecnie wiele osób bardzo świadomie podchodzi do kwestii obdarowywania dzieci prezentami. Wiedzą, że nie warto
Autyzm jest neurozaburzeniem, oznacza to, że rozwój układu nerwowego przebiega w odmienny sposób niż zazwyczaj
Realizacja: Big Project & Nedio
W czwartek i piątek 15, 16 sierpnia mamy wolne.
Zamówienia złożone w te dni wyślemy po weekendzie. (poniedziałek 19 sierpnia)
* W tym okresie można składać zamówienia. Informacja dotyczy czasu wysyłki.
Sklep juniora.pl od lat zaopatruje placówki oświatowe w pomoce dydaktyczne, terapeutyczne i logopedyczne. Zawsze chętnie służymy pomocą w wyborze produktów i staramy się jak najbardziej ułatwić proces zakupu.