Cena:
38,00 zł
Na stanie
Podziel się ze znajomymi!
To poradnik dotyczący coraz szerszego problemu – nieprawidłowego i dysfunkcjonalnego wykorzystywania tzw. nowych mediów – w szczególności Internetu. Książka porusza problem uzależnień kompleksowo – opisując sposoby ich rozwoju, typy, przyczyny i źródła, nakreśla podstawowe czynniki sprzyjające nałogowi, a także drogi wyjścia z niego. Skupia się nie tylko na problemach i sposobach ich przezwyciężenia, ale także na profilaktyce i działaniach służących przeciwdziałaniu powstawania uzależnień.
Autorem książki jest prof. Agnieszkę Ogonowska – psycholog i medioznawca, pracownik naukowy krakowskiego Uniwersytetu Pedagogicznego oraz prezes Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej.
ISBN: 978-83-63590-33-8
Format: 145×205
Liczba stron: 124
Rok wydania: 2014
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 25,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 6580,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 44,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 99,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 72,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 23,50 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 45,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 44,45 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 34,92 zł
Realizacja: Big Project & Nedio