Nazwa produktu:

UZALEŻNIENIA MEDIALNE, CZYLI O PATOLOGICZNYM WYKORZYSTANIU MEDIÓW

Cena:

29,90 

Na stanie

AE063

48 godz.

Uwaga, urlop 8-12 sierpnia 🌤️🏖️

Zamówienia złożone po 5 sierpnia godz. 12:00 będziemy mogli wysłać po 15 sierpnia

Podziel się ze znajomymi!

Facebook
WhatsApp
Email

Uzależnienia Medialne, Czyli O Patologicznym Wykorzystaniu Mediów

To poradnik dotyczący coraz szerszego problemu – nieprawidłowego i dysfunkcjonalnego wykorzystywania tzw. nowych mediów – w szczególności Internetu. Książka porusza problem uzależnień kompleksowo – opisując sposoby ich rozwoju, typy, przyczyny i źródła, nakreśla podstawowe czynniki sprzyjające nałogowi, a także drogi wyjścia z niego. Skupia się nie tylko na problemach i sposobach ich przezwyciężenia, ale także na profilaktyce i działaniach służących przeciwdziałaniu powstawania uzależnień.

Autorem książki jest prof. Agnieszkę Ogonowska – psycholog i medioznawca, pracownik naukowy krakowskiego Uniwersytetu Pedagogicznego oraz prezes Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej.

ISBN: 978-83-63590-33-8
Format: 145×205
Liczba stron: 124
Rok wydania: 2014

Więcej ciekawych produktów:

Zobacz też nasze aktualne promocje:

Odwiedź nas na Facebooku!