Jak rozwijać myślenie przyczynowo-skutkowe u dzieci? Ćwiczenia i zabawy
Myślenie przyczynowo – skutkowe nazwano “klejem” poznawczym (M. Tomasello), bo nadaje spójność poznawczą i dzięki temu
Myślenie przyczynowo – skutkowe nazwano “klejem” poznawczym (M. Tomasello), bo nadaje spójność poznawczą i dzięki temu
Kilka dni temu byłam uczestnikiem szkolenia prowadzonego przez panią prof. Jagodę Cieszyńską „Terapia neurobiologiczna dla początkujących”.
Dzwonek. Uczniowie siadają w ławkach, a na tablicy pojawia się zwykły schemat do przepisania. W klasie
Wyświetlanie 73–108 z 168 wynikówPosortowane według popularności




































Sklep juniora.pl od lat zaopatruje placówki oświatowe w pomoce dydaktyczne, terapeutyczne i logopedyczne. Zawsze chętnie służymy pomocą w wyborze produktów i staramy się jak najbardziej ułatwić proces zakupu.
