waluta:  
Katalog Juniora.pl
   pomoce logopedyczne okładka  
 Do pobrania:)
Nowość

Sylaby i zdania do pisania - Karty pracy dla klasy 1

31,92 zł

Kod: AI156
Wysyłka:48 godzin
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Sylaby i zdania do pisania - Karty pracy dla klasy 1 to doskonała pomoc w nauce pisania. Aby ułatwić ten proces, w pierwszej części zestawu zawarto około 200 prostych zdań, zbudowanych z sylab otwartych. Następnie, stopniowo, wprowadzane są trudniejsze, bardziej rozbudowane konstrukcje. Opracowane w odpowiedniej kolejności sylaby i zdania można przepisywać, pisać z pamięci lub ze słuchu (dyktanda). Przepracowanie materiału kart pracy zgodnie z zaproponowanym planem znacznie poprawi umiejętność pisania.

Zbiór polecamy nauczycielom, logopedom i rodzicom.

Materiał został podzielony na cztery poziomy:

POZIOM 1 – „Sylaby otwarte”
strony: 1-39, w tym:
Str. 1 - zdania dwuwyrazowe; wyrazy dwusylabowe, zdania zbudowane z sylab otwartych – typu my-je, bez dwuznaków, spółgłosek miękkich i grup spółgłoskowych. 
Str. 2-9 – zdania trójwyrazowe, wyrazy dwusylabowe:sylaby otwarte, bez dwuznaków, spółgłosek miękkich i grup spółgło-skowych.
Str. 10-39 (od str. 18. wprowadzono „r”) zdania trójwyrazowe 
(i więcej), wyrazy dwusylabowe lub trójsylabowe; sylaby otwarte, bez dwuznaków, spółgłosek miękkich i grup spółgłoskowych.

POZIOM 2 – „Sylaby otwarte, zamknięte i obudowane spółgłoskami”
Strony: 40-53, w tym:
Zdania zbudowane z sylab otwartych i obudowanych spół-głoskami – typu fo-tel, bez dwuznaków, spółgłosek miękkich 
i grup spółgłoskowych. Od str. 45 wprowadzono proste grupy spółgłoskowe.

POZIOM 3 – „Trudne głoski języka polskiego”
Strony: 54 – 78, w tym:
Wprowadzono trudne głoski języka polskiego „sz”, „ż”, „rz”, „h”, „ch”, „ł”, „c/dz”, „ś”, „ź”, „ć”, „ć”/„dź”, ”ń” oraz sylaby i zdania ze spółgłoskami zmiękczonymi p`, b`, m`, f`, w`. Ponadto: zdania 
z samogłoskami „ą”, „ę”, spółgłoski ubezdźwięczniające się na końcu wyrazu: p/b, t/d, f/w, s/z, k/g, c/dz , sz/rz, ć/dź.
Podczas pracy z kartami z „ż”, „rz”, „h”, „ch” trzeba pamiętać, że na tym poziomie musimy dziecku powiedzieć, że zapisujemy sylaby z „ż”, „rz”, „h”, „ch”– dziecko nie jest w stanie na tym poziomie nauczania zastosować reguł ortografii, nie potrafi ustalić różnicy w zapisie sylab, np. „rza” czy „ża”, nie znając znaczenia. Możemy też zrezygnować z dyktowania, a pozostać tylko przy przepisywaniu sylab, zdań lub pisaniu (odwzoro-wywaniu) z pamięci (pokazanego wzoru).

POZIOM 4 – Zdania do podyktowania 
(rozszerzone zdania z kart pracy)

Str. 79-80 – Zestaw zdań do podyktowania.

ISBN: 978-83-65423-21-4
Liczba stron: 80 
Format: A4

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Klienci polecają również:
  • Neurologopedia. Neurobiologiczne podstawy wczesnej terapii zaburzeń rozwojowych Tom 1

    Neurologopedia. Neurobiologiczne podstawy wczesnej terapii zaburzeń rozwojowych Tom 1

    38,00 zł

  • Do kogo?

    Do kogo?

    21,87 zł

  • Terapia dzieci zagrożonych dysleksją. Stymulacja lewej pólkuli mózgu.

    Terapia dzieci zagrożonych dysleksją. Stymulacja lewej pólkuli mózgu.

    44,34 zł

  • SZEREGI I RELACJE

    SZEREGI I RELACJE

    47,72 zł

  • Małymi kroczkami - kaligrafia

    Małymi kroczkami - kaligrafia

    27,93 zł

  • Zeszyt ćwiczeń 4 - Grafopercepcja A. Bala

    Zeszyt ćwiczeń 4 - Grafopercepcja A. Bala

    15,91 zł

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.