waluta:  
Katalog Juniora.pl
   pomoce logopedyczne okładka  
 Do pobrania:)
Nowość

POD, NAD CZY OBOK - GRA EDUKACYJNA

24,69 zł

Producent: Zu&Burry
Kod: ZU012
Wysyłka:48 godzin
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Pod, nad czy obok” 17 kart systematyzujących naukę przyimków i rozpoznawania położenia przedmiotów i samego siebie względem innych przedmiotów, a także kierunku ruchu!

Dzieci w niższych oddziałach przedszkolnych miewają problemy z określeniem, co znajduje się pod, co przed, a co powyżej. Warto ćwiczyć z nimi tę niełatwą umiejętność – ten zestaw kart przeznaczony jest do pracy rodzica/dydaktyka z dziećmi przedszkolnymi.

Surykatka Zu i alpaka Berry pokazują się na kartach w różnych konfiguracjach, a dodatkowo dzieci mają możliwość samodzielnego rozmieszczania pionków Zu i Berry na kartonowej skrzyneczce.

do zestawu dołączono pionki oraz kartonik na którym można ćwiczyć pokazywanie danych pozycji czy coś jest w środku, na zewnątrz, pod, nad, przed, za itd.

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Klienci polecają również:
  • MOI BOHATEROWIE. Zestaw edukacyjny dla chłopców (Układanki, memory, sekwencje, zagadki)

    MOI BOHATEROWIE. Zestaw edukacyjny dla chłopców (Układanki, memory, sekwencje, zagadki)

    47,87 zł

  • Gdzie one się znajdują? Zestaw do nauki przyimków.

    Gdzie one się znajdują? Zestaw do nauki przyimków.

    138,06 zł

  • Budowanie struktury zdania

    Budowanie struktury zdania

    64,94 zł

  • ANTONIMY  - Część 1 - Ćwiczenia kompetencji językowych

    ANTONIMY - Część 1 - Ćwiczenia kompetencji językowych

    31,80 zł

  • KŁOPOTY TYMONA

    KŁOPOTY TYMONA

    13,64 zł

  • Pokaż mi mój mały świat. Historyjki obrazkowe dla dzieci z autyzmem, opóźnionym rozwojem mowy.

    Pokaż mi mój mały świat. Historyjki obrazkowe dla dzieci z autyzmem, opóźnionym rozwojem mowy.

    38,77 zł

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.