Od stymulacji słuchu do autentycznych więzi rodzinnych
“Neurologiczne podstawy rozwoju poznawczego” – okiem logopedy. Najnowsza książka prof. Jagody Cieszyńskiej-Rożek zapowiada cykl publikacji poradnikowych
Zabawa jest najlepszą formą nauki – dziecko miło spędza czas, a przy tym rozwija swoje umiejętności. Niestety dzieci z zaburzeniami rozwoju mają trudności z zabawą tematyczną. Często używają zabawki nieadekwatnie do ich przeznaczenia. W takiej sytuacji rodzic/terapeuta ma za zadanie nauczyć dziecko jak się bawić. Zaczynamy od naśladowania najprostszych czynności poprzez coraz bardziej rozbudowane sekwencje, aż do zabawy z regułami.
“Neurologiczne podstawy rozwoju poznawczego” – okiem logopedy. Najnowsza książka prof. Jagody Cieszyńskiej-Rożek zapowiada cykl publikacji poradnikowych
Rodzina to Skarb i w naszym życiu i w Metodzie Krakowskiej 🙂 Nowa pomoc z wydawnictwa
Zabawa to główna aktywność, poprzez którą dzieci się uczą. Wspólna zabawa pobudza neurony zwierciadlane, których stymulacja
Wyświetlanie 1–36 z 56 wyników
Realizacja: Big Project & Nedio