Jak rozwijać myślenie przyczynowo-skutkowe u dzieci? Ćwiczenia i zabawy
Myślenie przyczynowo – skutkowe nazwano “klejem” poznawczym (M. Tomasello), bo nadaje spójność poznawczą i dzięki
Cena:
29,00 zł
Na stanie
AA081
3-7 dni
Z uwagi na dużą ilość zamówień czas może być nieco wydłużony, niż standardowe 1-3 dni.
Podziel się ze znajomymi!
Rozwojowy profil terapii to seria, która powstała na bazie wieloletnich doświadczeń terapeutów w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami oraz wiedzy na temat rozwoju dziecka zdrowego.
Zadania zawarte w książkach „Myślę, czytam, rysuję” są usystematyzowane zgodnie z pojawiającymi się umiejętnościami oczekiwanymi w rozwoju dziecka. Obejmują obszary podstawowych funkcji poznawczych, które można było przedstawić w formie podręcznika. Każda z książek, może być wykorzystana w pracy z grupą przedszkolną. Może stać się podręcznikiem wspomagającym pracę terapeuty.
Dorosły znajdzie tu ćwiczenia, które umożliwią mu dokonanie oceny umiejętności rozwojowych dziecka. Pozwolą oddziaływać na wszystkie sfery poznawcze, utrwalić osiągnięte sprawności, stymulować pojawienie się kolejnych kamieni milowych.
Książeczki „Myślę, czytam, rysuję” przeznaczone są dla:
– dzieci zdrowych, którym dorośli chcą towarzyszyć w ich rozwoju,
– dzieci z zaburzeniami, którym dorośli chcą pomóc zniwelować skutki nieprawidłowości
w rozwoju.
Książki „Myślę, czytam, rysuję” to bogaty zbiór zadań napisany zgodnie z etapami rozwoju funkcji poznawczych dziecka.
Ćwiczenia są tak skonstruowane, by dziecko mogło opanować umiejętności na kolejnych poziomach. Dorosły wybiera poziom podstawowy, od którego rozpocznie pracę z dzieckiem.
Pracując z książką należy kierować się chronologią względną (wiekiem rozwojowym), wspierając sfery najbliższego rozwoju dziecka. Podział na trzy poziomy wiekowe jest umowny. Na podstawie ćwiczeń zawartych w książeczkach dorosły dokonuje wyboru poziomu podstawowego (książki), od którego rozpocznie pracę, ustali zakres oddziaływań. W ten sposób dążyć będzie do opanowania przez dziecko sprawności na kolejnych poziomach. Może to oznaczać, że zadania zawarte w książeczce dla czterolatka realizować będzie dziecko trzyletnie, a w książeczce dla pięciolatka dziecko czteroletnie.
Ogólnej orientacji dotyczącej przebiegu rozwoju dziecka może dokonać zapoznając się
z sylwetką dziecka.
Zeszyt: oprawa miękka, format A4
Środek: 124 stron czarno-białych z perforacją (do wyrywania)
Autor: Agnieszka Bala
Wydanie I
Kraków 2013
ISBN 978-83-61022–31-2
„Myślę, czytam, rysuję. Zeszyt 3 (5 latek)” pochodzi z kolekcji polskiego wydawnictwa Arson. Marka ta dostarcza setki produktów ułatwiających pracę edukacyjną z dziećmi w różnym wieku. W naszym sklepie internetowym pomagamy Państwu w zamówieniu kompleksowych pomocy nieodzownych w terapii wg Metody Krakowskiej®, duża część z nich pochodzi właśnie z asortymentu Arson.
Kolekcja wydawnictwa Arson zawiera np.:: zeszyty ćwiczeń, ćwiczenia słuchowe oraz publikacje dla nauczycieli. Chociaż w naszym sklepie koncentrujemy się na dostarczaniu zestawów mających zastosowanie w terapiach dzieci z problemami rozwoju, to wiele oferowanych produktów rewelacyjnie sprawdza się jako pomoce edukacyjne dla zdrowych dzieci. Artykuły wydawnictwa Arson opublikowaliśmy w naszym sklepie online między innymi w działach: ćwiczenia lewopółkulowe, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, słucham i uczę się mówić, wczesne wspomaganie rozwoju oraz książki. Mają Państwo jakieś pytania dotyczące zestawu „Myślę, czytam, rysuję. Zeszyt 3 (5 latek)”? Gorąco zapraszamy do albo przez platformę FB.
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 17,50 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 6580,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 3407,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 44,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 99,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 72,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 28,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 45,00 zł
Myślenie przyczynowo – skutkowe nazwano “klejem” poznawczym (M. Tomasello), bo nadaje spójność poznawczą i dzięki
Jak pomóc dziecku ze spektrum autyzmu? Jakie ćwiczenia możesz z nim wykonywać samemu w domu?
Obecnie wiele osób bardzo świadomie podchodzi do kwestii obdarowywania dzieci prezentami. Wiedzą, że nie warto
Autyzm jest neurozaburzeniem, oznacza to, że rozwój układu nerwowego przebiega w odmienny sposób niż zazwyczaj
Realizacja: Big Project & Nedio
W czwartek i piątek 15, 16 sierpnia mamy wolne.
Zamówienia złożone w te dni wyślemy po weekendzie. (poniedziałek 19 sierpnia)
* W tym okresie można składać zamówienia. Informacja dotyczy czasu wysyłki.
Sklep juniora.pl od lat zaopatruje placówki oświatowe w pomoce dydaktyczne, terapeutyczne i logopedyczne. Zawsze chętnie służymy pomocą w wyborze produktów i staramy się jak najbardziej ułatwić proces zakupu.