Cortex -Gra Edukacyjna

Cena:

59,62 

Na stanie

AT008

3-7 dni
Z uwagi na dużą ilość zamówień czas może być nieco wydłużony, niż standardowe 1-3 dni.

Podziel się ze znajomymi!

Facebook
WhatsApp
Email

Cortex – Gra Edukacyjna

  • Gra dla dzieci, która rozwija ich pamięć oraz logiczne myślenie
  • Proste zasady zrozumiałe dla wszystkich
  • Daję szansę rodzinie na wspólne spędzanie czasu i zabawę

Gwarantowana świetna zabawa

Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą!

Wyjątkowa gra rodzinna

W Cortex od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!

Zasady gry

Najmłodszy z graczy odwraca górną kartę ze stosu, kładąc ją tak, by wszyscy mogli odczytać jej treść. W sytuacji, gdy któryś z graczy stwierdzi, że zna odpowiedź, natychmiast zakrywa kartę dłonią i wykrzykuje odpowiedź! Gdy zabierze rękę, sprawdzacie, czy miał rację i jeśli tak – otrzymuje tę (zakrytą) kartę przed sobą. Jeśli gracz uzbiera 2 karty o takim samym rewersie, to wymienia je na jedną z 4 części układanki. Jeśli nie miał racji, kartę wtasowujecie do stosu i rozpoczynacie następną rundę. Gracz, który właśnie się pomylił nie może udzielać odpowiedzi przez następną kolejkę!

Wyzwania, które pobudzają Twoje zmysły

  1. Pamięć – zakryj kartę dłonią i wymień 5 rzeczy, które na niej zauważyłeś.
  2. Kolor – zakryj kartę dłonią i określ, w którym przypadku słowo określające kolor napisane jest w swoim kolorze.
  3. Labirynt – zakryj kartę dłonią i powiedz, w którym rogu znajduje się wyjście z labiryntu!
  4. Koordynacja – jedną ręką zakryj kartę, a odpowiednim palcem drugiej dotknij wskazanej części ciała!
  5. Para – zakryj kartę dłonią i powiedz, który z wielu przedstawionych na niej obrazków wystąpił dwukrotnie!
  6. Częstotliwość – zakryj tę kartę i powiedz, który element występuje na niej najczęściej!
  7. Rozumowanie – zakryj kartę dłonią i powiedz, który kształt pasuje do pustego miejsca!
  8. Wyzwanie – gracz, który rozwiązał poprzednie wyzwanie musi zamknąć oczy i polegając wyłącznie na zmyśle dotyku rozpoznać fakturę jednej ze specjalnych kart imitujących powierzchnię piłki do kosza, mchu, skóry lub innych materiałów.
Historyjki Obrazkowe Z Życia Wzięte - 20902

Opinie o sklepie Juniora.pl

Zobacz więcej ciekawych produktów

Zobacz też aktualne promocje

Odwiedź nas na Facebooku!
Aktualności

Urlop!

W czwartek i piątek 15, 16 sierpnia mamy wolne.

Zamówienia złożone w te dni wyślemy po weekendzie. (poniedziałek 19 sierpnia)

* W tym okresie można składać zamówienia. Informacja dotyczy czasu wysyłki.

Ja W Bezpiecznym Świecie - 34740
Placówki oświatowe

Sklep juniora.pl od lat zaopatruje placówki oświatowe w pomoce dydaktyczne, terapeutyczne i logopedyczne. Zawsze chętnie służymy pomocą w wyborze produktów i staramy się jak najbardziej ułatwić proces zakupu.

  • Wystawiamy faktury dla placówek oświatowych z odroczonym terminem płatności 14 dni.
  • Na fakturze VAT widnieją oddzielne dane Nabywcy i Odbiorcy, bez nazwiska zamawiającego
  • Masz pytania? Chętnie odpowiemy 😉

👉🏼 Więcej informacji

WYŚLIJ KOSZYK