Pomoc dydaktyczna dla dzieci z serii "Podstawowe Reguły Nabywania Języka". Zestaw uczy dzieci kolorów, ćwiczy percepcję wzrokową, rozwija słownictwo oraz uczy czytać. Wprowadza dziecko w świat, w którym dane słowo lub obraz ma konkretne znaczenie w rzeczywistości.
Wczesna nauka czytania rozwija lewą półkulę mózgu oraz podwyższa samoocenę dziecka.
Zestaw ten składa się z dwóch oddzielnych zestawów ćwiczeniowych (Co ma? i Jaki ma kolor?)
Zestawy te służą do nauki dopasowywania elementów w postaci schematu do obrazka, odpowiedzi obrazkiem lub etykietką na pytania np.: Co ma słoń? Kto ma trąbę? (Jaki ma kolor?) i nauki zdań (układania ich) zawierających pewną informację. Osiągamy tu też czytanie pełnymi wyrazami (czytanie globalne) i pełnymi zdaniami.
Zestaw zawiera:
- 2 plansze (szablon)
- 30 elementów obrazkowych
- 28 etykietek opisowych - CO? JAK MA KOLOR? ŻÓŁTY, ZIELONY, POMARAŃCZOWY, BRĄZOWY, CZERWONY, FIOLETOWY, OGÓREK, MARCHEWKA, ZIEMNIAK, ŚLIWKA, TRUSKAWKA, BANAN, KTO? CO MA? KROPKI, SKRZYDŁA, PASKI, JEŻ, SŁOŃ, TRĄBĘ, KOLCE, LEW, ZEBRA, PTAK, GRZYWĘ, BIEDRONKA.
- opisy przykładowych ćwiczeń dla dwóch oddzielnych zestawów, np. dla ćwiczeń Co ma? jedna z 10 propozycji brzmi tak:
Wykładamy na stół obrazki zwierząt. Nazywamy wszystkie obrazki. Polecenie: "Gdzie zebra? Daj". Dziecko podaje obrazek zebry. Pytamy: "Kto? Zebra". Gdy dziecko nie podaje powtarzamy polecenie 3 razy po czym wskazujemy dobry obrazek.
Plakietki i etykietki zrobione są z grubej i trwałej tektury.
Cykl "Podstawowe reguły nabywania języka" to pomoce logopedyczne wykorzystywane do:
- programowania języka na różnych etapach rozwoju
- ćwiczeń utrwalających podstawowe zasady gramatyki języka polskiego
- nauki czytania,
- nauki prowadzenia dialogu.
Zadania zawarte w zestawach są użyteczne w:
- terapii logopedycznej i pedagogicznej,
- stymulacji ogólnorozwojowej,
- nauki języka polskiego lub obcego.
Zestawy "Podstawowe reguły nabywania języka" opracowywane są:
- dla dzieci z rozmaitymi zaburzeniami rozwojowymi, w tym dla dzieci z autyzmem, z zespołem Aspergera, afazją dziecięcą, itp,
- dla wszystkich dzieci zdrowych, których dorośli pragną wesprzeć w usprawnianiu systemu komunikacyjnego.
Oferowany produkt "Co ma? Jaki ma kolor?" pochodzi z oferty wydawnictwa Arson. Marka ta dostarcza ponad sto produktów ułatwiających pracę edukacyjną z dziećmi. W Juniora.pl pomagamy nauczycielom oraz rodzicom w zamówieniu kompleksowych materiałów edukacyjnych nieodzownych w terapii wg Metody Krakowskiej®, sporo pochodzi właśnie z oferty Arson.
Oferta firmy Arson zawiera między innymi: pomoce logopedyczne, ćwiczenia słuchowe, a także specjalistyczne publikacje. Chociaż w sklepie juniora.pl skupiamy się na zapewnieniu pomocy mających zastosowanie w terapii dzieci z problemami rozwojowymi, to mnóstwo tych kolekcji perfekcyjnie sprawdza się jako pomoce dydaktyczne dla wszystkich dzieci. Produkty marki Arson opublikowaliśmy w naszym sklepie online między innymi w następujących kategoriach: układanki lewopółkulowe, nauka czytania, matematyka dla dzieci, analiza i synteza wzrokowa oraz książki.
Mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości odnośnie produktu "Co ma? Jaki ma kolor?"? Serdecznie zachęcamy do lub przez profil na Facebooku.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzję